„Całkiem nowa odsłona Elektromarketu”

Joanna Fertała
Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej i E-commerce

Początek roku jubileuszu 30-lecia firmy to dla nas całkiem nowa odsłona Elektromarketu. Idąc z duchem czasu, postępem i oczekiwaniami klientów, musieliśmy się przebudować, unowocześnić. Wydzieliliśmy obsługę klienta detalicznego i firmowego. Wszystko po to, by te obie grupy poczuły się lepiej, były pod indywidualną opieką. Rozwijamy też sprzedaż internetową wraz z różnymi aplikacjami do obsługi instalatorów.

Obsługą klienta w Elektromarkecie zajmują się pracownicy z ogromnym doświadczeniem – większość z nich jest tutaj już od kilkunastu lat. Znają firmę od podszewki, znają doskonale klientów, są ich wieloletnimi opiekunami i wiedzą, jak ich utrzymać. W tej pracy ważna jest otwartość, pozytywne nastawienie do życia i do klienta, umiejętność rozmowy z ludźmi, a także sympatia, którą ludzie doceniają i chętnie do nas wracają.

Elektromarket przez lata się zmieniał. Najpierw to był mały sklepik, potem mieliśmy punkty w dwóch miejscach. Ci pracownicy, którzy obecnie są w Elektromarkecie, przeszli te wcześniejsze etapy – nie można powiedzieć, że są od lat w jednym miejscu. Cały czas zachodziły zmiany – nie tylko miejsca pracy, ale też jej formy.

„Nasza praca to ciągła wędrówka”

Nasza praca to ciągła wędrówka – po markecie i wśród klientów, komunikacja – również między sobą i z innymi działami, od których jesteśmy uzależnieni. Cały czas się komunikujemy, co powoduje, że między sobą mamy bardzo dobre relacje.

W Elektromarkecie mamy zespół, w którym wszyscy są do siebie przyjaźnie nastawieni. Jest pozytywna atmosfera i dobra współpraca.

Menu