POLITYKA PRYWATNOŚCI strony internetowej https://aniaholding.pl ( dalej zwaną Witryną ) prowadzonej przez CENTRUM ELEKTRYCZNE ″ANIA″ BOGUCCY SP. Z O.O. SP. K. oraz przez podmioty powiązane : Centrum Usług Wspólnych BOGUCCY Sp.z o.o z/s w Wieluniu, BIOAN Sp. z o.o. z/s w Wieluniu, Firma Produkcyjno Handlowa „JB” Jacek Bogucki Sp. z o.o. z/s w Wieluniu.
Niniejszy dokument realizuje wymogi określone w przepisach Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Celem Polityki Prywatności jest poinformowanie, na jakiej podstawie i w jakim celu są przetwarzane dane osobowe Użytkowników Witryny, jakie są podstawy przetwarzania danych oraz jakie prawa przysługują Użytkownikom w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez CENTRUM ELEKTRYCZNE ″ANIA″ BOGUCCY SP. Z O.O. SP. K.oraz podmioty powiązane (Centrum Usług Wspólnych BOGUCCY Sp.z o.o z/s w Wieluniu, Bog, BIOAN Sp. z o.o. z/s w Wieluniu, Firma Produkcyjno Handlowa „JB” Jacek Bogucki Sp. z o.o. z/s w Wieluniu.), jako Współadministratorów danych za pośrednictwem Witryny.
Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies. Wykorzystywane są one w szczególności w celach zapewnienia prawidłowego działania strony, dostosowania jej funkcjonalności do preferencji użytkownika, prowadzenia statystyk oraz działań marketingowych.
W każdej chwili użytkownik ma możliwość wycofania udzielonej zgody na korzystanie z plików cookies, korzystając z opcji zarządzania plikami cookies dostępnej na stronie (tzw. deklaracja cookies udostępniana przez Cookiebot) lub poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. Szczegółowe informacje o rodzajach plików cookies, celach ich stosowania, okresie przechowywania oraz możliwości zarządzania nimi znajdują się w narzędziu Cookiebot, dostępnym na naszej stronie www.aniaholding.pl
Administratorzy/ Współadministratorzy danych :
Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych
osobowych pozyskanych przez Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy sp. z o.o. sp. k. oraz przez podmioty powiązane, jako współadministratorów Administratorem /współadminstratorem/ Twoich danych osobowych w związku z ich przetwarzaniem w niżej wskazanych celach jest:
Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy sp. z o.o. sp. k., KRS:0000473142 SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NIP: 832 000 41 79, REGON: 730015440 z siedzibą pod adresem: ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń.
Z uwagi na prowadzenie działalności jako Podmioty powiązane oraz wspólnie użytkowane systemy informatyczne i serwery, Współadministratorami twoich danych osobowych są również:
- Centrum Usług Wspólnych BOGUCCY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/sw Wieluniu, ul. Traugutta 43 , wpisanej do Krajowego rejestru Sądowego pod nr KRS 0000211382, NIP8321683946, REGON : 730330590,
- BIOAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Wieluniu , ul. Traugutta 43 wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001106755, NIP 8322097156, REGON 528689263
- – Firma Produkcyjno Handlowa „JB” Jacek Bogucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
z/s w Wieluniu, ul. Trauguta 43 , wpisanej do Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000947585, NIP: 8322076734 , REGON : 363347107,
KONTAKT W SPRAWIE RODO:
Ze Współadministratorami dla wszystkich zagadanień dotyczących Państwa danych jest możliwy poprzez Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem: email: a.bednarek@centrumelektryczne.pl lub listownie pod adresem: Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy Sp. z o.o. Sp. k., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”. Ponadto Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w Polsce: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
PODMIOTY ODPOWIEDZIALNE :
W drodze porozumienia Współadministratorzy uzgodnili zakres odpowiedzialności oraz podział zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach wspólnie użytkowanych systemów informatycznych i serwerów oraz prowadzonej działalności jako podmioty powiązane. Zgodnie z treścią art. 26 RODO Współadministratorzy dokonali wspólnych uzgodnień, których zasadnicza treść jest niniejszym udostępniana podmiotom, których dane dotyczą:
a) Realizacja obowiązku informacyjnego
– Współadministratorzy uzgodnili, że realizacją obowiązku informacyjnego zajmuje się Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy Sp. z o.o. Sp. k
b) Punkt kontaktowy dla podmiotów danych
– Współadministratorzy uzgodnili, że punktem kontaktowym dla podmiotów danych jest pod Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy Sp. z o.o. Sp. k., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń adres mailowy: a.bednarek@centrumelektryczne.pl
c) Ustalenie podmiotu odpowiedzialnego
– Współadministratorzy uzgodnili, że podmiotem odpowiedzialnym we wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych jest Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy Sp. z o.o. Sp. k., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń
Niezależnie od powyższych ustaleń, zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 RODO osoba, której dane dotyczą, może wykonywać przysługujące jej prawa wynikające z treści RODO wobec każdego ze Współadministratorów.
Centrum Elektryczne ANIA Boguccy sp. z o.o. sp.k. dokłada należytej staranności, aby dane
osobowe były przetwarzane zgodnie z celami, dla których zostały zebrane i wykorzystywane
stosownie do zakresu udzielonych zezwoleń (zgód) oraz obszarów przetwarzania dozwolonych
prawem.
SKĄD MAMY PAŃSTWA DANE
Twoje dane pozyskujemy bezpośrednio od Ciebie np. w ramach zawierania i wykonywania umów, udzielania odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania (np. przez formularz kontaktowy na naszej stronie), w procesie rekrutacyjnym o nabór do pracy lub współpracy . W celu skorzystania z formularza kontaktowego znajdującego się w Witrynie pozyskiwane są następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, treść wiadomości. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza. W przypadku przesłania cv na adres mailowy, przetwarzane są dane osobowe zawarte w cv i dokumentach dołączonych przez kandydata w rekrutacji. Ponadto Współadministratorzy dbają o to, by dane pozyskiwane były zawsze w uzasadnionym i wyraźnie określonym celu , w szczególności w zakresie obszarów :
– świadczenia usług w zakresie dostępności i funkcjonalności Witryny;
– obsługi komunikacji pomiędzy Współadministratorami a Użytkownikiem (w tym kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego);
– spełniania wymogów wynikających z przepisów prawa (w tym przepisów rachunkowych, Kodeksu pracy, Kodeksu cywilnego);
– prowadzenia rekrutacji kandydatów do pracy/współpracy/na praktyki;
– informowania o świadczonych usługach i ich promowania;
– administrowania systemem informatycznym, poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.
Możemy także pozyskiwać dane ze źródeł powszechnie dostępnych takich jak strona internetowa Państwa firmy czy firmy, w której jesteście Państwo zatrudnieni – takie jaki imię, nazwisko, stanowisko służbowe, służbowy telefon i adres e-mail (w celach kontaktowych), czyz Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w celu weryfikacji informacji podanych przez Ciebie, wyłącznie w zakresie tam wskazanym), a także z powszechnie dostępnych portali branżowych. Państwa dane mogą nam również zostać przekazane przez pracodawcę – w celu umożliwienia nam kontaktu w ramach zawartej z nim umowy czy weryfikacji Państwa tożsamości (np. gdy jesteś kierowcą, który przyjedzie odebrać nasz produkt). Możemy także pozyskać Państwa dane z „białej listy podatników VAT” prowadzonej zgodnie z art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, w zakresie tam wskazanym.
W JAKIM CELU PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
- zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w tym weryfikacji wiarygodności płatniczej i rozliczenia umowy – na podstawie danych przez Ciebie dostarczonych lub danych z innych źródeł (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, Biura Informacji Gospodarczej), w każdym przypadku podstawą uzyskania informacji są przepisy regulujące funkcjonowanie poszczególnych baz informacji;
- wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) polegających w szczególności na:
a. realizacji obowiązków podatkowych (wystawianie i rozliczanie faktur oraz innych dokumentów księgowych);
b. sprawdzeniu danych kontrahenta zawartych na tzw. „białej liście podatników VAT” prowadzonej zgodnie z art. 96b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, w zakresie tam wskazanym), tj. weryfikacji czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT, sprawdzenia powodów z jakich kontrahentowi odmówiono rejestracji, wykreślono go z rejestru lub przywrócono zarejestrowanie jako podatnika VAT i poznanie podstawy prawnej tych decyzji, a także potwierdzenia numeru rachunku bankowego kontrahenta;
c. wykonaniu obowiązków związanych z realizacją praw wskazanych w RODO (w tym w zakresie niezbędnym do identyfikacji i weryfikacji tożsamości osoby żądającej oraz udzielenia odpowiedzi); - realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w postaci:
a. marketingu bezpośredniego naszych produktów lub usług realizowanego w czasie wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadku realizowania e-mail marketingu zostanie odebrana dodatkowa zgoda na źródło przekazu marketingowego;
b. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, które mogą powstać w związku z zawieranymi umowami (wykonaniem i rozliczeniem umowy, rozpatrywaniem reklamacji) czy związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z przepisów RODO (aby móc wykazać zgodność z przepisami);
c. udzielania odpowiedzi na zadane drogą mailową pytania i oferty – zgłoszone przez formularz kontaktowy lub na adres e-mail pracownika (prowadzenia korespondencji mailowej);
d. umożliwienia kontaktu pomiędzy pracownikami stron umowy niebędącymi stroną zawieranych umów zarówno na etapie ofertowym jak i w ramach wykonywania zawartych umów;
e. weryfikowania tożsamości pracowników kontrahentów współpracujących z Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy sp. z o.o. sp.k np. kierowców odbierających zakupione u nas produkty
f. Organizacji szkoleń i wydarzeń marketingowych dla pracowników lub współpracowników kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów. - otrzymywania naszych informacji handlowych (marketingowych) – na podstawie udzielonej w tym celu zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- ogłaszania o prowadzeniu rekrutacji dla kandydatów do pracy/współpracy/na praktyki; wraz z możliwości zwrotnego aplikowania za pośrednictwem witryny
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów np. byśmy mogli z Państwem zawrzeć umowę czy odpowiedzieć na zadane pytanie. Wyrażenie zgody jest zawsze w pełni dobrowolne – w szczególności gdy zbieramy zgodę na przesyłanie informacji handlowych pod formularzem kontaktowym, jej udzielenie nie jest warunkiem przesłania i otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe. Brak ich podania może rodzić konsekwencje wynikające z przepisów, np. podatkowe. Możemy także przetwarzać dane w innych celach – z zastrzeżeniem spełnienia w tym zakresie wszystkich wymogów przewidzianych przez przepisy prawa (w szczególności gdy mamy niezbędną podstawę prawną i spełnimy wobec Ciebie obowiązki informacyjne).
W JAKIM ZAKRESIE PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE:
Zakres przetwarzanych danych osobowych został ograniczony do minimum niezbędnego do świadczenia usług za pośrednictwem funkcjonalności witryny i uwzględniającego określony cel przetwarzania. Podanie dodatkowych danych, które nie są niezbędne do świadczenia usługi jest dobrowolne i wymaga Twojej wyraźnej zgody na ich dalsze przetwarzanie. W celu przygotowania i przedstawienia oferty naszych usług przetwarzamy dane osobowe przesłane przez Państwa za pomocą formularza kontaktowego lub/ i formularza zapisu na newsletter: Imię i nazwisko, adres mailowy, adres strony www, numer telefonu, treść zapytania. W celu realizacji naszych usług: nazwisko i imię, adres dostawy, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu, nazwa firmy, dane firmy
W celu rekrutacji i prowadzenia procesu rekrutacyjnego przetwarzamy dane osobowe przesłane za pomocą formularza kontaktowego : Imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, dane wskazane w treści CV lub załączonych przez Państwa dokumentach.
W celach analizy i marketingu możemy przetwarzać dane odwiedzin na platformie zakupowej i w tym zakresie korzystać z Państwa danych osobowych :
- dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, nazwę, adres siedziby lub zamieszkania, numer telefonu, e – mail ,
- informacje organizacyjne , w tym stanowisko i nazwę firmy,
- dane dotyczące płatności oraz inne powiązane informacje rozliczeniowe
- informacje przekazywane w ramach zgłoszenia pomocy technicznej, ankiety, komentarzy,
- Informacje niezbędnych do oceny prawnej zgodności czynności z przepisami lub kontroli , takie jak data urodzenia, obywatelstwo, numery identyfikacyjne, dokumenty tożsamości,
- informacji dotyczące twojej interakcji z naszą stroną , w tym identyfikacji urządzenia i użytkownika, informacji o systemie operacyjnym, odwiedzanych stronach i usługach oraz daty i godziny skierowanego zapytania.
Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
JAK DŁUGO PRZETWARZAMY TWOJE DANE
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w niniejszej Polityce, a po tym czasie przez okres przewidziany prawem lub do ewentualnego dochodzenia roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody. Współadministratorzy dokładają starań, by dane Użytkowników Witryny przechowywać wyłącznie przez okres, kiedy są one potrzebne do realizacji celu lub realizacji obowiązków nałożonych na administratora. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
W zależności od konkretnej sytuacji, z którą związane jest przetwarzanie danych osobowych, w działalności Współadministratorów przewidziane zostały następujące okresy przetwarzania danych:
– okres trwania umowy oraz okres wymagany przepisami prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o rachunkowości;
– okres niezbędny do realizacji praw i roszczeń Współadministratorów lub Użytkownika, w tym okresy przedawnienia roszczeń (6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – 3 lata);
– okresy zgodne z przepisami Kodeksu Pracy, jeśli chodzi o dane z procesów rekrutacyjnych oraz dotyczące zatrudnienia;
– do momentu wycofania zgody, jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody (np. w przypadku przesyłania informacji branżowych i handlowych).
KOMU MOŻEMY UDOSTĘPNIAĆ DANE
Państwa dane nie będą nikomu udostępniane, chyba, że będzie to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy sp z o.o sp.k., i Podmioty powiązane (np. umowy z ubezpieczycielem czy firmami spedycyjnymi) lub wynikać to będzie z przepisów prawa np. poprosi nas o to Policja lub inny uprawniony organ (np. możemy udostępnić dane kontrahenta Urzędowi Skarbowemu zgodnie z art. 117ba § 3 Ordynacji podatkowej). Możemy też dane udostępnić gdy mamy inną podstawę prawną, co jest przez nas zawsze weryfikowane i o czym cię informujemy. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane także podmiotom przetwarzającym dane osobowe na nasze zlecenie, takim jak podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, RODO, IT, administracyjne, logistyki, i BHP. Z takimi podmiotami zawieramy umowy powierzenia danych osobowych do przetwarzania i mogą one przetwarzać Państwa dane wyłącznie w celu i zakresie wyznaczonym tą umową. Państwa dane osobowe mogą być przekazane do pracowników innych działów (np. jeżeli zawarłeś umowę z działem handlowym, Twoje dane zostaną przekazane także do logistyki – w celu zrealizowania dostawy). Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie upoważnieni do tego pracownicy, w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich obowiązków na danym stanowisku.
PRZEKAZANIE DANYCH POZA EOG
Jeżeli Twoje dane osobowe miałyby być przekazane poza EOG, wprowadzimy odpowiednie zabezpieczenia w celu zapewnienia by takie przekazywanie danych było przeprowadzane zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony danych.
JAKIE PRZYSŁUGUJĄ CI PRAWA WOBEC PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści dotyczących Państwa danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeśli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Państwa prawa obejmują również prawo do przenoszenia danych oraz prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisu prawa, a także możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w określonym celu np. w celach marketingowych. Z powyższych praw możesz skorzystać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: a.bednarek@centrumelektryczne.pl lub listownie na adres: Centrum Elektryczne ″ANIA″ Boguccy Sp. z o.o. Sp. k., ul. R. Traugutta 43, 98-300 Wieluń z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”. W odpowiedzi na zgłoszone żądanie możesz zostać poproszony o podanie danych niezbędnych do zweryfikowania Twojej tożsamości lub podanie dodatkowych informacji potrzebnych do prawidłowego zrealizowania wniosku. Realizacja praw osób, których dane dotyczą jest bezpłatna, chyba że inaczej stanowią przepisy RODO. Zgodnie z treścią art. 12 ust. 5 RODO administrator może pobrać rozsądną opłatę, uwzględniając administracyjne koszty udzielenia informacji, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań.